събота, юли 09, 2011

Детска песничка

на Малката Меденка

Ти си само на пет
и те учат да слушаш,
еднорог за късмет
носиш в пазвата сгушен.

Аз пък вече на пет
имах мое момиче
със коси като мед
и очи като птиче...

Ти обаче помни,
че мъжете не слушат!!
Ден до пладне добри
после псуват и пушат.

...Аз например дори
тъй играех със котки -
два шамара да "спи",
сетне ставаха "лодки"

във легена с пране
като баба не гледа,
ако плуват добре,
ги изпращах в съседа

да лежат по корем
на килима му в хола -
скъп подарък от мен
за комшийката гола...

Да не кажеш това,
малко птиче, на мама!
Тя е доста добра,
но в Съда е стояла.

Котки там не лежат
и по чехли не пускат,
а жените тежат,
че с дечица закусват.

Ти обаче се скрий
в тая мамина чанта,
като питка се свий
и влезни контрабанда,

а след туй ми пиши
как изглеждат нещата,
с думи две опиши
как ги хрускат децата.

Дали с мляко и мед
или в захар кат' круша...
Но си само на пет,
стига вече ме слуша!!