петък, октомври 09, 2020

Потом да пусть стреляет!




на Малкото Цвете от Луцк

Убият ли ме нейде "ей така",

да знаеш, Топличко Кокиче,

разцъфнало сред Северна Тайга,

че Теб последно съм обичал,


да знаеш, че ръцете ми са бели -

по тях не лепнат смърт и кръв,

но удрят само кат' шрапнели

(макар и да не удрям пръв)


когато силни газят слаб,

                         отменат къшей хляб,


но нивга гърбом из засада,

а всякога "лице в лице",

че паднал нивга не нападам,

но пак горчи от все сърце,


че удрям аз,

                вместо да бият само мен.


* * *


Дочакам ли Те със дете,

от радост ще заплача -

да го погледам как расте,

подир на татко си разкрача.


А сетне ли?!

                  Потом да пусть стреляет!


видео превод за Малечка -Палечка:




Варна, "Златни Пясъци", 08.10, 2020 г.